Mucizeninannesi07 Merhaba kzlar idrar tahlilimde Eritrosit 7 Yassı epitel 12 cktı. Lökosit değer aralgnda 4 cktı. Doktoruma sordm norma bi sorun yok dedi.ilac vs vermedi Ama lökosit biraz yksek Yassı epitelde yksek cktı Başna gelen varmi bu sekilde?
Busra34ybg Mucizeninannesi07 benim değerlerim sizden daha yüksek çıkmıştı ama doktor normal demişti gebelikte olabiliyor sanırım Lökosit 14 eritrosit 7 yassı epitel 15
Mucizeninannesi07 Gkc123 bende anlayamadm yksek olduğu halde doktorlar nsl bisey yok diyo.o zaman neden böyle yükseliyo anlam veremedm
Gkc123 Mucizeninannesi07 ilaç kullandırmak istemiyorum bol su için yeterli olacaktır bu sonuçlara göre dedi😊 zaten ben de de pek şikayet yok ya sorunda yoktur 😊