KbraAkyolAktrk çok ama çok nadir sigara içiyorum onda da bir duman yani dal değil he eşimle tartıştığımız zamanlar alıp bir dal içiyorum sonra geliyor yine kızıyoruz birbirimize en fazla o zamanlar içiyorum onda da 17+4 deyim toplamda 3 veya 4 dal içmişimdir. Bence Türk kahvesine bişey diyemem günde bir tane felan içilebilir ama sigara içmemelisin derim 🤗 cidden dayanılmayacak gibi olmuyorsun bebeğini düşününce yani tanımda tonlarca insan içiyor evime her gelen de içiyor ama hiç birine bana da versene canım çekti demiyorum