Beybiliboy Nazlı mart bebekleri ne durumda 38+5 ssvd istiyorum ama haftaya kdar zaman verdi doktor doğdu doğdu pazartesi alırım sezeryanla dedi bebek kanala inmedi daha nasıl olacak bilmiyorum ☹️
Edabe31 Beybiliboy 39+2 şuan haftaya çarşambaya kadar doğmazsa alırım dedi bende ssvd için bekliyorum umarım kendileri bi an.once gelir benim de kanala inmemis malesef
Gulayernez Beybiliboy benim de 39+1 hala tık yok beyefendiden. Cuma tekrar kontrolüm var doktor bu hafta gelir dedi ama bekliyorum bakalım. 😍
Beybiliboy Edabe31 yaa evet en geç çarşamba olur dedi ama bu gidişle Pazartesi alır gibi umarım kendiliğinden gelir sağlıkla
Mrvgl Beybiliboy 40+3 sancı kasılma açılma hiç bir eey yok. Bugün şehir Hastanesi’nde kontrol vardı. Cuma hazırlıklı gelin duruma göre yatış yaparız dediler
Abcxyz Beybiliboy gunumuz doluyor gecen persembe kontrolmuz vardi 1.5 cm acilmamiz vardi sali gunu geliyosun mutlaka saliyi gecirme dedi acaba yatis falan yapar mi insallah yapar 😥
Imren3232 Beybiliboy 40+4olduk ama hicbisey yok ne agri ne de sancı cok nazlı cikti bu ayki bebekler👶 neyse sag salim dönsünler insallah ta gerisi önemli değil 🎊💞