Sumisalii guzel anneler kayseride olup detayli usg cektirdinizmi hangi hastane kac tl yardimci olurmusunuz
e_doga Sumisalii Ben çektirdim . Doktorum 3 kişiyi önerdi ben Mehmet Tayyar da karar kıldım çünkü kendisi üniversitede perinatoloji bölüm başkanı.. ben kendisinin özel kliniğine gitmiştim 450-500 civarı bir ücret ödedim diye hatırlıyorum
Sumisalii e_doga tm tesekkur ederim sagolun ilk kizimda gitmisdim ona bn sehir hastanesinde cektirmeyi dusunuyorum