FatmaKpln ben ilk doğumumu da orda yaptım şimdi 2. De inşallah orda olacak Ahmet beye gidiyorum. Kendi ilgi alakası yanı sıra, doğum sırasında ve sonrasında ki diğer ebe ve hemşirelerin ilgi alakası mükemmel ilkinde çok memnun kaldım. O zaman spinal sezeryan 2 gün yatış herşey dahil 2018 yılında 2100 tl ödemiştik şuam 3600 herşey içinde bildiğim kadarıyla