Ozsa 30 haftalık hamileyim ikizlere ama bebek garaket ettikçe sanki alt tarafı çıkacak gibi hissediyorum bu normal mi arkadaşlar
Eliiiiiiffff Ozsa canım bende 30 haftalığım oğluş vajinayı hedef alıyor bazen ama istersen doktoruna bi sor sen ☺️
Bilge44 Ozsa 30. haftadayım ben de aynı şekilde biraz önce vajinada hissettim 🤦🏻♀️ magnezyum kullanıyorum bugün içmeyi unuttum, kasılmaları engelliyor 👍🏻
paradiseeeeee Ozsa ayy sorma 30 haftada başladı benimde şuanda 31.4 deyim aniden bi baskı yapıyor çişim geliyor altıma işicem sanıyorum hep rahimde fırlıycak sanıyorum
Hamucera Ozsa doktorum bebek ters olduğunda rahimde hissedersin demişti. Benim de öyle 😁 32. Haftadayız hala öyle
kucuktosbik27 Ozsa ikiz değil ama benimkide öyle baş aşağı doğum pozisyonunda elleri hareket ettikçe bildiğin bikini bölgemde kasıklar bile değil doktor normal dedi Ama kontrolü ihmal etmeyin ikiz oldukları için doktorunuz kaç haftada bir gelin dedi
D-uysal Ozsa normalmiş benimde ayak kısmı aşağıda her tekmesinde ayağının biri alttan cikicakmis gibi oluyor ve sürekli bi tuvalet modu oluyor :)
Ozsa D-uysal aynen bende de öyle artık hangisi yapıyor bilmiyorum ama baya baya altıma edecekmiş gibi oluyor 🤣