elifkand bende 6 haftalıkken geçirdim canım tat koku kaybı olmadı ama ağır bir grip çok kötü sırt ve baş ağrısı yaşadım bir ağrı kesici içememek çok kötüydü gerçekten ama eşim sağolsun bol sarımsaklı soğanlı çorbalar falan derken bir haftada toparladım bebeğe Bir zararı olmadı çok şükür bir de bana sağlıkçı akrabalarım hep limonlu su iç demişlerdi bardağın dibine limonu sıkıp üstüne su doldurup içiyordum limonata niyetine tavsiye ederim