Damla6606 yldzyldz allah kolaylık versin canım inşallah bişey olmaz bende cok kanama gecirdim Şİmdi 27 haftalık hamileyim çok şükür allahtan ümit kesilmez
KezibanUan yldzyldz Allah yardımcın olsun canım bebeğime sana bağışlasın bu mubarek günde İnşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
yldzyldz Damla6606 Allah razı olsun şu mübarek günlerde rabbim büyüktür yardımcım olsun inşallah 🙏 bayrama mutlu gireyim
Hazal89 Benimde olmuştu kanamam 7 haftada ama geçti çok şükür canim inşallah seninkide geçer bebişlerimize sağlıkla kavuşuruz insallah
Ozgun yldzyldz inşallah bişey olmamıştır Allahım sana bağışlasın yavrunu🙏🏻 Ben de 6 haftalıkken öyle ağır bir kanama geçirdim ki seni çok iyi anlıyorum
Ayscskn Allah yardımcımız olsun bende dün aynı şekilde bi durum yaşadım progestan iğne ve ilaç verdi . Sadece yatıyorum hareket yok . Bugünde hala sz az kanama devam ediyor . Dua edelim bebişler sağlıklı olsun inşallah