Biyolog-anne Merhaba sevgili anneler. Allah nasip ederse Çarşamba günü zorunlu olarak sezaryene gireceğim. Karnın toparlanması için korse kullanıldığını biliyorum ama sezaryenden sonra da kullanılabiliyor mu? Ne zaman kullanmaya başlamak lazım?
Balmm11 Biyolog-anne Dr.um 10 gün sonra kullanabilirsin ama medikal abdominal korselerden dedi cok sikanlardan degil dedi. Ilk çocukta da 10 gün sonra kullanmaya başlamıştım çok şükür fazla göbek kalmadi. Şimdi de doğuma az kaldi ve yine abdominal karın korsesi aldım 28 cm olandan onu kullanacağım.
mavibahar Biyolog-anne tabi sezaryenden snr kullanılabiliyor. 2 hafta snr kullanmaya başlayabilirsin demişti doktorum. Ve kullandım. Hiç göbeğim kalmadı. Aldığınız korse de önemli tabi. 😊 Bir de 2-3 ay snr mekik çekmeye başlamıştım zorlamadan. 😉
EceElif Biyolog-anne bende çarşamba günü 3. Sezaryeni olacağım inşallah ama bu sefer çok korkuyorum sizin ilk mi
Biyolog-anne Balmm11 İnstagram da falan çok reklam görüyorum korse ile ilgili ama o zaman medikalden almak daha iyi
Biyolog-anne mavibahar mekik çekemem muhtemelen kendime güvenmiyorum o konuda 🙈🙈🙈 hangi korseyi kullandınız alırken nelere dikkat etmeliyim
mavibahar Biyolog-anne ben yamuna aldım çokta memnun kaldım. Kardeşim askılı lateks kullanıyordu ben normal olanı aldım. Bende mekik çekmeye yavaştan başladım. Zaten dikişler 40 günde iyileşiyor ondan snr hafif hafif ağır kaldırmaya falan başlayabilirsin demişti doktorum. Tabi zorlamadan 😊
Biyolog-anne EceElif evet ilk ve aşırı stres yaptım galiba çok yorgunum ama uyuyamıyorum. Duygularımı kontrol de edemiyorum 😞😞
Rapunzellllanne Biyolog-anne bana ilk doğumumda hastanede hemşireler takmışlardı 40 gün devamlı takmıştım beni dik tutuyordu ve ameliyat yerimi koruyordu çok rahat etmiştim
Biyolog-anne Rapunzellllanne o zaman ameliyattan hemen sonra takılanlarda var yarın kontrolümüz var zaten bi danışayım doktoruma ona göre erkenden temin etmeye çalışayım
gamzelinaz Rapunzellllanne nasıl bir korse takmıslardı? Sizin götürdüğünüz mü yoksa onlar mı verdi? Cırtlı, balenli, agraflı?
EceElif Biyolog-anne aynen aslında 5. Ameliyathane tecrübem olacak ama aşırı korkuyorum. Normal doguma izin verseler onun acisina bile razıyım resmen yeterki sokmasınlar diyorum oraya beni 😫 hem de kizimi göreceğim için çok heyecanlıyım bilemiyorum dengesiz bir ruh hali
Rapunzellllanne Biyolog-anne doktorunuza danışın tabi ama bazı doktorlar kesinlikle önermiyor diye biliyorum ama ben sormadan doğumdan sonra takmışlardı cırtlı olanlardan.
Biyolog-anne EceElif çok farklı bir şeymiş ya valla insan ne kadar görse de anlayamıyormuş dışarıdan yada hazırlanmak için 9 ay yetmiyormuş 🙈🙈🙈
Rapunzellllanne gamzelinaz medikal korse cırtlı olanlardan ben almamıştım. Doğum yaptığım hastanede genelde takıyorlardı o zaman