Arkadaşlar belki aranızda beni tanıyanız vardır ben normalde devlet hastanesine gidiyorum. 27+5 oldum. Her kontrole gittiğimde doktor cinsiyet hakkında net bişey diyemedi artık sinir oldum. Denemediğim yöntem kalmadı. Fakat hiç bir sonuç alamadım. Sırf cinsiyet için özele gitmek istiyorum fakat saygı hastanesinde güzel ilgilenen bir doktor biliyor musunuz öyle kafama göre gitmek istemiyorum. Linçlemeyin Tabikide önceliğim sağlıklı olması ama ilk çocuğum ve cinsiyetini öğrenemedim diye hiç bişeyini tam alamadık. Ve ister istemez insan heves ediyor.