birgaripyolcu Kızlar şuan 4 test yaptım 2.3 günde bir hepsi negatif ve adetim geçiyor bugün karım ağrım göbekten içe doğru artık yenimi gebelik başlıyor yoksa adet sancısı bilemedim bu durumu yaşayan var mı sanki karnımda sıcak su kaynıyor gibi hissediyorum