busegrr 1prensannesi-34 henüz belli değil ama oğlum olursa ben Barlas Ege düşünüyorum, fikir olsun canım☺️ Aren Cihan ikiliside kulağa hoş geliyooo🥰
2pati1baby 1prensannesi-34 duyulmamış var onuda ben koycam asla kimseye söylemiyorum🙈😂 ama arkadaşım Milan koymuştu mesela oda güzel değişik
gzmcn @1prensannesi-34 17 haftalığım cinsiyetini gecen hafta öğrendik ama en başından beri isim konusunda net fikrimiz vardı , Alp koyacağız 💙🐣
Gamzeoztrk Merhaba ✨ Oğlumun ismi Karan Aras olacak inşallah 🤲🧿 Doruk Arden Arel Ayaz Uraz Buğra Poyraz Ediz isimlerinide düşünmüştük 🙏
1prensannesi-34 Sağolun kızlar teşekkürler isimlerin yarısı kullanıyor akraba komşu arkadaş çocuklarında hepside erkek artık seçicem aralarından 💙🌸 😍
Rceyda 1prensannesi-34 Bora ismini çok seviyorum ablam koydu. Cinsiyetimiz belli değil ama bu aralar erkek ismi olarak Pars çok hosuma gidiyor.