26+1 haftalik hamileyim, catlak icin 12.haftadan bu yana Bio-Oil catlak onleyici yağ kullaniyorum. Henüz hic çatlağım olmadi ama bu aylarda olmamasi belki normaldir bilemiyorum ilk gebeliğimi yasıyorum. Yağım bir iki kullanımlık kaldı başka yağa geçsem mi, siz neler kullandiniz onerebileceğiniz yağlar var mi kizlar?