Savciergoc Merhaba arkadaşlar,35+5 olduk bugün ama ben geceden beri şiddetli bi ayak bileği ağrısı çekiyorum ,sabah uyandığım da da aynı ağrı devam ediyor,ama ağladım ağrıdan iki bileğim birden kopcak sanki çok ağrıyo ,böyle bi ağrı yaşayan var mı gün içinde devam ederse doktora gidicem duramıyorum çünkü 😔
Prnssannesi Savciergoc Canım benimde oyle gece bileklerimi sarıyorum sıcak tutunca ağrısı bi surede olsa gidiyor
Ssulee Savciergoc yalniz degilsiniz 34 haftaya agrilarla basladim bende. Bilek kisimlarim sanki beni tasimiyor artik felaket agriyo. Ama sanirim ilik suya koyup yukari kaldirmaktan baska caresi yok.
Fatosumum Ayak bileği değilde kol bileğim ağrıyordu karpal tünel sendromu dediler bileklik kullanıyorum 1aydır falan. Ama doktor bütün kemiklerde hamilelikte ağrıların oluşabileceğini söyledi doktor. Hiç bişey yapmıyolar boşuna gitme ben kendim eczaneden ağrı kesici krem aldım bi süre onu kullandım sonra bileklik kullanmaya devam ettim