Busraonen Kızlar bebek doğum kanalına girmeye başladıkça hareketlerinde azalma oluyor mu ben sadece kasılma hissediyorum sanki hareket etmiyor ayaklarını falan hissedemiyorum
Hatice68 Busraonen canim bende ayni sorunla uğraşıyorum 36 haftalik olucaz 2 günümüz kaldı nasipse ama benim bebek aşırı heraketli bende ondan korkuyorum niye böyle diye çünkü doktorum kanala inmiş bebegin hareketlerini takip et dedi
Balmm11 Busraonen Muhtemelen öyle oluyor çünkü benim bebeğim de 4 5 gündür eskisi kadar hareketli değil. Bir de dün gece resmen çatı kemiği içinde kafasının döndüğünü hissettim aynı anda da ayaklarını dayiyordu.
Didem34 Hatice68 kanala girince noluyomus hareketlerinde. Benmde cumartesi günü girmeye calısıyodu cok dibindeydi kanalın. Sonra tekrar yer degisti
Busraonen Balmm11 kafasını da tam net hissetmiyorum ama baskı var kuvvetli bir şekilde orda başka da bir belirtim yok aklıma takıldı 2 gündür
Hatice68 Busraonen sanirim hareketsiz olması sorun oluyormuş canım takip et dediğine göre ama son haftalarda bebegin hareketleri kısıtlı olurmuş büyüdüğü için yeri daralirmis minnosun
Balmm11 Busraonen Benim de öyle hatta dün 1 bugün 2 bacak aramdaki kemikler sızlıyor. Bebiş de eskisi kadar olmasa da gün içinde hareket ediyor çok şükür. Eğer hareketsizliği devam ederse dr.unuzla görüşün.
Busraonen Hatice68 az da olsa varlığını seyrelme gibi hissediyor sağlıkla kucağımıza alsak şu minnoşları da rahatlasak gözümüzün önünde olsalar bari 😂