Gulsah91 Durunbigeldim günde 3 defa midem yandıkça içtim ama beş dk kesti yine devam etti en sonunda mide koruyucu kullanmaya başladım kesti
mlkkk Durunbigeldim midem yanıp çok dayanılmaz olunca az yudum içiyorum canım normal ölçekte içilir de ben kıvamını sevmiyorum
mlkkk Durunbigeldim ihtiyaç duydukça içsen daha iyi eğer yanma için aldıysan reflü gastrit için yazdıysa bilemiyorum