Selam… doktorum şeker yüklemesi yapmadı, yokluk kan şekerime baktı normal dedi. Bende sağlık ocağında açlık kan şekerime baktım oda normal çıktı. Tatlıda yiyorum öyle aman aman yemiyorum ama. Korkuyorum yinede 29 haftadayım yaptırsam mı uygun olur mu sizce?