MbsN Hamileliktenmidir bilemedim, yanimda posetle yatiyorum onceleri gece bile tukurme ihtiyaci duyuyodum sulu bir tukurukte degil nasil anlatsam bilmiyorum ama son zamanlarda bogazimdan bir sey geliyor rengi filan yok beyaz bir renkte ve sadece uyudum zamanlar oyle oluyor gece kalkip zorluyorum cikarmak icin her 2 3 saate bir uyandim icin bi cok kez yapiyorum baya kusturuyor cikarmaya calisirken bu gn artik yeter dedim cunku bogazimdan kucuk kan akintisida geldi zorlaniyor diye heralde Boyle benzer bir seyi olan var mi ? Tek Ben isem hamilelikten degil demektir Doktora bas vurmam gerek 🙄
Cgla MbsN bende 11+3 ama mide bulantilarim var ayni senin söylediğin gibi o tükürük yüzünden cok kusuyorum. Seninde mide bulantilarn devam ediyosa ondandr belki canim