yaaa kızlar bende stress oluyorum kese görmeye gittim 6+0 çıktım doktor ⅔ gün sonra gelsek kalbinide duyardık dedi persembe gününe çağırdı şimdiden stres yaptım yaa atıyodur insallah kalbi Allahım sabır ver 😓😓 gecen sene kalbi durdu yavrumun kaybettim nolursun gene yasatma o acıları rabbim 🤲🤲