Deletedmom39 şuan tek istediğim yan yatmaya alışmak benimde göbeğim büyüdü ve kendimi sanki 4 değil de 5 6 aylık hamile gibi hissediyorum ama göbeğim hiç bir şekilde yüz üstü yatınca rahatsız olmuyor birde doktoruma daha danışmadım bu konuyu söylenilenlere göre yan yatmaya zorluyorum kendimi o sebeple de uykusuzluk çekiyorum valla 😢