Selamun aleyküm 🙋🏻♀️ 6 aylık evliyim ve ilk hamileliğim 6+3 yaban mersiniyiz, bugün kontrolümüz vardı kalp atışlarımızı dinledik yavrumun kalbi pır pır atıyor🥰 doktorumuz her şey yolunda çok güzel tutunmuş kalbide atmaya başlamış hiç bir aksilik gözükmüyor dedi, daha sonra ultrason filmi çıkarırken bu yavru çok minnak dedi. Orda bi aklım bulandı ama o an bişey soramadım, daha sonra herşey yolunda güzel anne inşallah 12.haftada görüşürüz kendine iyi bak dedi ve inşallah dedim çıktık odadan. Minnak deyişine hala takığım acaba neden o şekilde tabir kullandı ki 😪