Bugün doktor kontrolüm vardı sabah 8 de gittim nst ye aldılar (34+1) tansiyonumu ölçtüler tansiyonum yüksek çıktı. Kan ve idrar tahlili istedi doktorum verdim idrarımda çok fazla enfeksiyon çıktı suyuma baktılar suyumda azalma olduğunu söyledi ve bebeğim doğum pozisyonunda iken şuan makata geri dönmüş ayrıca gelişimide 1 hafta önde görünüyor yani 35 haftalık. Enfeksiyonu atmak için neler yapmam gerekiyor bebeğim 2500 kilo doğsa küveze alırlarmı acaba veya suyu azalıpta diğer hafta doğuma gideniniz varmı bilgilendirirmisiniz beni 🥰