Ipek123 bence genel anestezi tercih meselesi ben çok korkup telaş yaptığım için genel anestezi olmak istedim açıkçası bi uyudum uyandığımda kızınız çok tatlı diye uyandırdılar beni ilk uyanıp odaya gidene kadar ağrı kesici verin diye sızlandım ama yatağa alınıp bebeği görünce her şey geçti bide mama falan verilmiyor bebeğe ben direk emzirmeye çalıştım sütünüz gelmese bile emzirmek için çabalayın zamanla gelir bi iki gün zaten bebeğe mama verilmesine gerek Yok tok oluyor bebek genelde. Kızlar tek tavsiyem sezaryenden önceki gün 12 den sonra bir şey yenmiyor ama siz ondan öncede hafif ve bağırsak çalıştıran şeyler yiyip tuvalete çıkmış olarak gidin bu ameliyattan sonra sizin gazınızı rahat çıkarmanızı ve şişkinliği kolay atmanızı sağlar