elif-keskinn Hamileyken Covid oldunuz mu veya etrafınızda olan biri oldu mu ? Var ise belirtileri nelerdi ? Bebeğe bir zararı oldu mu?
bozkurt_19 elif-keskinn bende şimdi test verdim geldm büyük ihtimal pozitif eşim pozitifti zaten şimdlk grip gibiyim sadece 🤭
Serifeisitmir elif-keskinn 36. Haftadaydik canim olduğumda hafif atlatim bir anda oturuken vucut agrisiyla basladi grip oldum sandim oksurum falan baslayinca test vermiştim sukur bebegime bir sey olmadi bol bol c vitamini tükettim sarimsakli süt içtim
Busra34ybg elif-keskinn arkadaşım olmustu 2 aylık gebeydi boğaz ağrısı halsizlik ateş titreme belirtileri vardı atlattı ama biraz erken oldu doğumu 35. Haftada ama bebekte oda iyidi çok şükür bi sıkıntı olmadı sonrasında da
Milenka elif-keskinn ben ikinci ayımda oldum Kadın doğum doktorum nefes darlığı ve ateş çok yükselmediyse bebeğe zararı olmaz dedi.
2bebis1anne Valla bende merak ediyorum şuan bende covidim 17 haftalik gebeyim ilk günler çok kötüydüm ama çok şükür şuan daha iyiyim
Yanki Serifeisitmir 2bebis1anne tat ve koku kaybınız oldu mu? Bende 30 haftalık hamileyim pazar günü sonucum pozitif çıktı tat ve koku olayının olmaması çok zorluyor 😞
elif-keskinn Anladığım kadarıyla bebeğe bir şey olmuyor. İlaç tedavisi veriliyor mu peki bildiğim kadarıyla ilaçlar kullanılmıyor. Kendi kendinize takviye ve vitaminler ile atlatmanızı bekliyorlar.
magnolia_ elif-keskinn canım kuzenim hamileyken 2 kez atlattı üstelik 2.si mutasyonluydu korkma bebeğe bir zararı yok sadece sen covid ilaçlarını kullanamıyorsun belirti ateş halsizlik Ciddi derecede koku ve tat kaybı covidi belirtilerden değil bole bir şüpen var ise test vererek anlarsın cnm bence vermediysen test ver
elif-keskinn magnolia_ şuan böyle bir şüphem yok çok şükür. Sadece merak ettim etrafımda çok sık duymaya başladım da. İnsan ister istemez tedirgin oluyor 🙁