Milenka yok ondan değil dün hastaneye kaldırıldım ağrıdan 😔 kasıklarımda ağrı oluştu afedersiniz sistin mi ne olmuşum enfeksiyon olmuşum dediler gebelik varmı bende bilmiyorum dedi oma göre antipiyotik vericez dediler ilk bebeğimi ilaçdam kaybettim çünkü gebe kalmak için de uğraşıyorum . O yüzden btc 0-1 çıktı ama adetime 14 gün var o yüzden dedim adet gecikince mi btc belli oluyor . İnşallah olursada sıkıntı olmaz çok acılar atlattım 😢