Busra34ybg CansuBb aile hekimine de gidip baktırabilirsiniz ben 3 ay kadar tiroid ilacı kullandım ve her ay gidip kan veriyordum zaten değerlerde ciddi oynama varsa dahiliyeye yönlendirir sizi aile hekimi de
CansuBb PurpleTail Çok teşekkür ederim, ben de dahiliyeden bakayım o zaman; daha güvenilir olacaktır 🤗
Tugba6336 CansuBb Dahiliye ve endokrin. Ama kadın dogum da istiyor triodi egr yüksek çıkarsa Dahiliye ye yönlendiyor
Esen3535 CansuBb yok canım sıkıntı olmaz dahiliyedeki doktor bana kendi dedi aylık olarak gel bakalım diye tiroid önemliymiş çünkü Hamilelikte. Sağlık ocağında 3.5 çıkıyordu dahiliye de 2lerde çıkıyor cihaz farkı diyorlar ama yine de kontrol edelim dedi
Patatesim CansuBb tabikide ben hamileyim ve tiroit degerlerime bakılmasını doktorum istiyor dediğin de o senden direk kan isticek bu kadar baska bi yere yönlendirmez sizi🙏
deryakadri CansuBb canım ben her ay gidiyorum 9+2 gebeyim bugün de kan verdim yarın çıkcak dahiliye doktoruna göründüm tsh değerim yüksekti en son 4.28 di 3-4 aydır gidiyorum
CansuBb deryakadri Çok teşekkür ederim, çok çok geçmiş olsun size de 😍 Umarım en yakın zamanda normal değerleri görürsünüz 🥰
Hanife_ikranuR CansuBb endokrinoloji bölümü ben takipliyim tiroidlerimin değeri yuksekti 9 haftalıkken 30 haftaligim düzene ilaç tedavisiyle girdi şükür önemli bebeğin beyin gelişimi için muhakkak gitmelisin canım