Çokkk asırı yorgunluk çekiyorum basımı kaldıramıyorum tum gun uyuyorum ,ünormal mi bu kadarı yaa gün içinde yasamayı unuttum yemegı zor yapıyorum, artık temizlik diger isler bir yana 😞 bu kadarı normal mi ya 😣 bu sabah biraz mide bulantısı da basladı. Cok kotu 😖