Koliva bende pıhtılaşma yoktu şöyle söyleyim riskli gebeliklerde ne olursa olsun benim şimdiki doktorum kan sulandırıcıyı asla kesmiyor.Tüp bebekte riskli olduğu için doğuma kadar devam edilmeli diyor.ben hatta sabah akşam oluyorum şuanda mg azaltıyor ya da duruma göre attırıyor kişiden kişiye değişiyor