Yaklaşık 5-6 yıl büyük bir keyifle sigara içtim. Çok çok stresli bir işim var. Etrafımda da çok fazla sigara içen var. Hamile kalmaya karar verince bıraktım, 2 ay boyunca içmedim ama çok zorlandım. Hatta bazı günler dayanamadım içtim. Hamile olduğumu öğrendiğim günden bu yana ağzıma sürmedim, bir minik canın ciğerleri benim keyfim için solsun istemedim. Sigara içmiş biri olarak konuşuyorum. Bırakamıyorum diye bir şey yok. Sigara bir an bile aklıma gelmiyor ama alkol tüketmeyi seven biriyim, şu an beni haftada bir kocamla bir
iki kadeh bir şey içememek sigara içememekten daha çok zorluyor. Kocam da bana destek olmak için içmiyor, doğumdan sonra emzirmem bitene kadar ara ara alkol alabilirim belki ama sigaraya geri dönmek aklımın ucundan geçmiyor.