Iremnurr18 detayını yazmak istemedim ama ben 21 saat sancı, 3 saat çatalda ıkınma sonrası genel anestezi ile acil sezeryana alındım. Normal olsun diye ısrar eden doktorum yüzünden sancıya dayanamadığım için epidurale karar verdik. Ama anestezi uzmanı önce kemiğime girdi. Tekrar çıkıp ikinciye uyuşturabildi. Sonrasında ise bebeğin nabzı çok düştü ve ben akut şoka girdim. En kötüsü de doğumdan sonra epidural yüzünden 1 hafta hareket edememem ve baş, boyun ağrısından uyuyamamam oldu. O yüzden genel olarak bitince uyanmak istiyorum sadece. Herkesin bedeni ve yaşadıkları kendine ait bir karar mekanizması oluşturuyor. Diliyorum ki hepimiz kolay ve huzurlu bir doğum yaşarız❤️