Yaya Selam kizlar 11 haftalik hamileyim yuksek tansiyonum var doktor ilac yazdi.ama cox korkuyorum acaba benim gibi tansiyonu yuksek olupta sapa saglam cocuk dunyaya getiren oldumu?
Hatice68 Yaya canim öncelikle cok gecmis olsun rabbim sifa versin bi arkadaşım yaşamış 20 lere yükselmiş tansiyonu ama suan oğlu kocaman oldu maşallah sende inşallah hayırlısı ile doğumunu yapıp yawrunu kucağına alirsin
rmdfile Yaya canım korkma ilacını kullan beslenmene dikkat et bir şey olmaz Allahın iziyle ben de kullanıyorum 7.haftadan beri 27. Haftaya geldik.
Zehra2938 Yaya canım aynısını ben yaşıyorum daha 9 haftalığım 14 lere çıktı büyüğüm küçüğüm 10 lara düşün kadın Doğuma gittim ama kardiyolojiye yönlendirdiler genelde yediklerinden ve stresten kaynaklı olabilir yağlı baharatlı ve çok salçalı yemekler yeme tuzsuz ekmek yiyorum ben çok az yağlı çok az tuzlu yiyorum dikkat et canım geçer inşaAllah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız inşaAllah 🤲🏻🙏
Busra34ybg Yaya arkadaşım da hem şeker Hem tansiyon çıktı ilaç verdi doktor bide üzerine kovid oldu ama çok şükür sağlıkla doğum yaptı bebekte kendine çok şükür iyi sıkıntı yapma yani gebelikte tansiyon sıkıntısı yaşayıp ilaç kullanan çok var sadece ilaçlarını düzenli kullan ve tuzlu aşırı yağlı hamur işi katkı maddeli işlenmiş gıdalardan uzak dur
Yaya Hatice68 doktorlar 20 haftasindan sonra adeta tansiyon artiyo dedi benimki cok cabuk oldu acaba atkadawinizda kac haftalikken tansiyonu yukseldi?
Yaya rmdfile twkler canim benim vallah icime su serpdin.bende deliye donuyodum ki acaba benim neden cok erken tansiyonum yukseldi
rmdfile Yaya psikolojik olabilir bi kaç sebebi olabilir ama gebeliğe bağlı hormonel de olabilir çok takıntı yapma relax ol ilacını kullan yapabileceğimiz bir şey yok takıntı yapıp sürekli düşünürsen zor olur düşmez ben yaşadım ne zaman yapacaklarımı yapıp rahat olmaya başladım düzeldi hamdolsun 🤲🏻 Tuz tüketimini azaltıp bol su içip kızartma hamur işini de tüketmedin mi tamam 🤗 Bana da burada okuduğum yorumlar moral oldu 🤗 gebelikte yüksek tansiyon riskli evet ama tedavi edilemez değil bunu öğrendim ben.
Fasulye-87 Canim rahat ol benim de yüksek kafana bişey takma stres olma panik yapma relax ol…ilacini saatli alman çok önemli… Ben 4 tane alıyorum günde sabah 9 öğlen 2 aksam 7 gece 12 tuz zeytin dahi yeme.. Hamur işi asla makarna pilav bunlara dikkat et.
Beker Yaya geçmiş olsun lütfen ilaçlarını ı düzenli kullanın mayalı hamur, tuz, ev salçası, turşu, şalgam bunlardan uzak durun mümkünse hamilelikte hayatınızdan çıkarın sağ slaim kucağınıza alırsınız