Kızlar merhaba benim bi oğlum var adını kendi babamın adını koymuştum çünkü babamın oğlu yok koyacak ve kayınpederimin adını eltim koymuştu zaten diye düşünerek önceliği babama verdim.. şimdi tekrar oğlum olacak iki isim olmak kaydıyla kayınpederimin adını da koymak istiyorum ben ama eşim yok dedi her yer Mehmet mi olacak dedi ama içten içe istiyo gibi de geldi yani kayınpederim sevinir koyarsak ama etraf kıskandı koydu falan öbür zıvır der mi bi de çok kıskanç ve dedikoducu bir eltim var yakan yanlış konuşur kıskançlıktan diye çekiniyorum şaşırdım 🤷♀️ Koymalı mıyım sizce