Arkadaslar 5 Mart’ta rahim filmi cektirdim tuplerim tikaliydi cekim esnasinda acildi bide solda 4 cm cikolata kistim var.5 gun once cok siddetli kasik ve karin agrisi sikayetiyle doktora gittim kisttende olabilir hamilede kalmis olabilirsin dedi.25 mart beklenen adet tarihim bgn dayanamayip test yaptim sonuc negatif acaba erkenmi davrandin sizler rahim filminden sonra ne zmn hamile kalabildiniz acaba??