Dilekcnkn Bbbkkk kraker , leblebi , soğuk meyve falan yiyorum ben prilam dr kullandım ama aşırı uyku yaptı evde çocuklar falan olduğu için bırakmak zorunda kaldım 🤷♀️
eaktr Bbbkkk 18 haftaya giriyoruz yarın, halen prilam dr kullanıyorum. 14. Haftada 2 gün içmemştim hastanelik oldum bulantı yüzünden 🙃 o yüzden devam benim hala💙
Fatma_7 Valla ne yaparsam yapayım çaresi yok ne prilam ne zofer hiç bir şekilde fayda etmiyor geceli gündüzlü çekiyorum bulantıyı kaç hafta oldu geçeceği de yok 😊🤷🏻♀️
Minik_mercimek Benim 17.haftada biraz geçti ama ağzım da sürekli bir acı tat var gerçekten çeken bilir çok zor
Cicekler Minik_mercimek 21. Haftamdayım benimde ağzımda ki pis tat geçmek bilmiyor nasıl geçireceğiz ya
Bbbkkk eaktr bizde daha 8. Haftadayız son üç gündür mahvoldum bakalım geçmezse doktoruma danışıcam teşekkürler😇
Fatma_7 Senayyalcin benimde öyle malesef prilam zofer vs işe yaramıyor. Neyseki az kalmış doğumuna Allah kolay doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻