Kbrakayan nesliibb geçen sene doğum orda yapmıştım şuan tekrar hamileyim yine oraya gidiyorum çok memnunum
nesliibb Kbrakayan doğum sonrası falan nasıldı gerçekten insana insan gibi davranıyorlar mı? muameleden çok çekiniyorum
Kbrakayan nesliibb özel hastaneden hiç bir farkı yoktu aşırı güzel temiz tek oda yanına sancı anında refakatçi alıyorlar doğum yapana kadar çıkmıyor refakatçi
nesliibb Ey_ser evet bende hiçbir doktora randevu alamadım şuan özele gidiyorum. şehir hastanesi de aklımda o yüzden araştırma yapıyorum. ama randevu almak bile çok güç doğum nasıl olur bilmem çocuk içimizde kalabilir 😂😂😂
Dilemege Umutt22 onu bilmiyorum canım ben suni sancı ile doğum yaptım hikayemi de yazdım hatta ama illaki epidural vardır diye düşünüyorum 😊