selamün aleyküm hanımlar hayırlı Cumalar bu hastane hakkında ne düşünüyorsunuz 2 aylık hamileyim ve buraya gitmeyi düşünüyorum sizler veya yakınlarınız bu hastanede Doğum yaptı mı doktorlar ilgilenme titizlik nasıl Doğumda yeterince ilgileniyorlar mı