Biresinti 19 haftalıkken benimde tansiyonumun düşmesi sebebiyle tuvalette baygınlık geçirdim. Düşerken gerileme belimi vurmuşum. Doktor bebeğe baktığında hiçbir problem görmedi çok şükür fakat bende bel fıtığı olması sebebiyle hala ağrıyor. Şuan 23.haftadayım bebekte sıkıntı yok ama içiniz ferah olsun siz yine de kontrole gidin 😊