kader_ozol buseazizoglu merhaba benim 37+0 haftalıkken oldu doktordan doktora değişiyor hepsi aynı hafta da yapmayadabiliyor duruma göre
drysfk buseazizoglu benim muayene 200₺ doğum 4.000₺. Devlet hastanesinde doğum düşünmüyorum açıkçası.
Gllpkr drysfk hangi şehir canım baya yüksekmiş gerçi benim gittiğimde öyle uygun değil muayene 165 normal doğum 3200 sezaryen 4000 tahlildi yatıştı ayrı
0znur Özeldeki doktorum doğum anında yapıyoruz dedi, şuan şehir hastanesinde yatıyorum 4-5 defa çatı muayenesi oldum, gercekten korktugumza değmiyor.
buseazizoglu drysfk paranın gözü kör olsun hem bizim canımızdan can gidiyor hemde üstüne para veriyoruz. Halbuki o kadar ağrıya sancıya üstüne bize para vermeleri lazım 😁
drysfk Gllpkr tekirdağ. Evet fiyatlar biraz yüksek 🙁☹️ Sezeryan normal farketmiyormuş bide 2side aynı.
Gllpkr drysfk bizim farkediyo 800 tl var arada ama şuan heryerde ücretler uçuk Allah yardımcımız olsun
Nurfatih drysfk aslında çok bi fiyat farkı yok reyap a gidiyorum normal doğum 2500 TL sezaryenda hemen hemen 2700-3000 TL olsun
Sidal buseazizoglu bugun doktoruma sordum 34. Hafta dayız doktorum dogum başlamadan bakmadığını söyledi. Baktıktan sonra dogum başlayabiliyomuş çünki bende çok rahatladım çok geriliyordm
buseazizoglu Sidal bunu bende duymuştum bu postu açmamın birazda sebebi buydu aslında ama yazacaklarımı toparlayamamıştım ☺️