_Aysun2_ Emine66 benim kizimin adi defne. Nüfusa gecirdikten sonra keşke defne dua olsaydi diye cok düşünmüştüm belki sen koyarsin 🤔
Emine66 _Aysun2_ olabilir aslinda ikisi arasında çok kararsız kaldik doğuma bı kaç gunnkaldi ve hala isim yok çok daraldim.artik uyumu nasıl soylerken hangisi daha kolay olur diye düşünüp duruyorun
Emine66 _Aysun2_ olabilir aslinda ikisi arasında çok kararsız kaldik doğuma bı kaç gunnkaldi ve hala isim yok çok daraldim.artik uyumu nasıl soylerken hangisi daha kolay olur diye düşünüp duruyorun