Rabiis yani kaç olursa kız kaç olursa erkek oluyor onu merak ettim 😅
Rabiis neden bende 186.8 serbes hcg :S
merve-shnbs çünkü seninki kız da ondan 😍😂
Monarosaa erkek cnm🦋
Gulsen4224 teşekkür ederiimm🤗
Monarosaa rica ederim cnm 🥰
Rabiis neye göre anlıyorsunuz ?
Rabiis merhaba bizim beta hcg 171 çıktı cinsiyet tahmininiz nedir ☺️