Hafise irorkay belisslinaa Patisever Soe umutunannesii Mirayse1 Ebruusimsekk Senayyalcin OzgeAlya Yasinimm Asyakuzusu Madinanin-Annesi Bugcuu Merve10090 Sevdae YuvarlanamayanPandaa minnos_bebegim dua eden etmeyen herkese cok teşekkür ederim ilk gebeliğim normalde ap aşırı hareketliydi cok korktum anlatamam şimdi geldik doktordan nst baglandım ilk 15 dk duyamadılar ömrümden 10 sene gitti doktorumu aradılar hemen sonra duyuldu şükürler olsun cok agladım ama Allah kimseyi sınamasın böylesi bişeyle 😞😞 kordon dolanmasını da hep burda okuduklarımdan ögrendim yoksa aklıma gelmezdi okuduklarımdan etkileniyorum maalesef 😑😞 ama doktor genede hareketlerini say tabi dedi cok teşekkür ederim iyi ki varsınız anneler 💟💟💟💟💟💟💟
Sevdae Hafise çok şükür canım benim Allahım sana bağışlasın niye duyulmamış hemen bide nededin doktorun hissetmediğin için
umutunannesii Hafise çok sevindim canım geçen gün aynısını yaşadım bnde öldüm dirildim yani seni çok iyi anlıyorum
minnos_bebegim Hafise allhım kımseyı evladıyla sınamasın canım benımde ilk gebeliğim sureklı panık halındeyım allhım sağlıkla kucagımza aldrsın ınsallh🤲🏻
Wonderwoman Hafise doktoruna görün ama canım o haftalarda öyle oluyor genelde strese sokma kendini acile git çok için rahat etmesse
Wonderwoman Hafise iyi hadi çok şükür aklında olsun 27 Ci haftadan önce tam hareketlilik olmuyor asıl 30 dan snra sürekli ediyor ☺️ oda her bebek yapmaz ben mesela çok hareketsiz mısın ama benim kızım saniye durmuyor 😅😅
EceElif Hafise bu haftalarda oluyor canim korkma birde 30 ila 34. Haftalar arasında da oluyor 3. Gebeliğim benim ucunde de oldu azda olsa hareket varsa endişelenme
Hafise Sevdae dedim ki normalde cok hareketli ama dünden beri hareket yok 1 defa falan hissettim galiba ondan da emin değilim dedim cok ilgilendiler sagolsunlar 🤲🤲