Merhaba hamılelıgınızı ögrendiğinzde betanız kaçtı ve adetten kaç gün sonra ögrendınız..
ben adetten 6 gün sonra pazartesı günü beta baktırdım 47.70 çıktı cuma günü tekrardan baktırdıgımda 205 çıktı . Sağlık ocagındakı ebe 3 haftalık daha dedı .. degerler nasıl sizce
Daha önce idrar testı yaptım hiç birinde ıkıncı cızgıyı görmedım ..