ecevecev21 Kızlar 19.haftadayım. Bugün stresli bi gün geçirdim özellikle karnımın üst tarafları aşırı şiş ve dokununca çok acıyor evde tekim bu ağrılar normal mi yoksa doktora görünmeli miyim
Yagmur1907 ecevecev21 bence bir görünmelisin için rahat etsin belki önemsiz bir şeydir ama riske atmakta olmaz