Bugün Firdevs hanıma muayeneye gittim. Gerçekten çok memnun kaldım. Çok ilgili çok tatlı bir bayan 😍 ben epizyom olmadan doğum yapmak istiyorum ne önerirsiniz dedim? 37.haftadan itibaren plates topuyla egzersiz, yürüyüş ve has zeytinyağıyla perine masajı yap mutlaka dedi. Hatta doğuma gelirken yanında zeytinyağıda getir dedi. Şu an için yarım saat 45 dklık yürüyüş yapman yeterli dedi. Normal doğum ücretini sordum. 4100 tl dediler. %10 Sendika indirimi oluyor. Doğum normalde olsa sezeryanda olsa covid testi istiyorlar onun ücreti 162 TL imiş. Doğumu yakın olan var mı aramızda?