ArminN Midem çok tuhaf hiç bişey yiyemiyorum aslında iy gibiydim bugun çok kötü oldum her an kusacakmışım gibi hissediyorum 7 haftalığız Prilam dr kullanıyorum neden böyle oldum yardım edin
Buketkucuk ArminN bana prilam fayda etmemeye başlamıştı zofer iyi gelmişti doktorunuza söyleyin bir de zoferi deneyin
Elaiht Ben de aynı şekildeyim, prilam dr biraz rahatlatır bana da ondan verdi ama tam geçirmiyor , sabretmekten başka çare Yok
Gozdeku ArminN şeyden sordum. Prilamı gündüz içip işe yaramıyor diyenleri okudum burda. Eğer hala geçmiyorsa gece 2 tane sabah uyanınca da bir tane için. Aç karnına. Bazen safra beni de çok sıkıştırdığı için çareyi kusmakta buluyordum. Çünkü katiyen gitmiyor o mideden ağrı bulantı. Bir de mideyi asla boş bırakmayın ya da çok yemeyin. Allah ım kimseye bulantı vermesin 🙈
Elaiht ArminN ben seni çok iyi anlıyorum,ben de gazdan şişen karnımdan dolayı kusuyorum, ama geçmiyor