merhabalar 2. doğumu yapıcam :) sezeryan olucak.. Bursa şehir hastanesinde doğum yapan anneler var mıdır ? ilk doğumu medicabilde yapmıştım. Şehir hastanesi iyi diyen de var. kafam çok karıştı . orda doğum yapan birileriyle konuşmak kafa karışıklığıma iyi gelicek diye düşünüyorum 🥰