Gllpkr Güzel anneler merhaba… Yarın için doktorumla konuştuk ve bakıcam dedi giderken elbise mi giysem daha mı rahat olur benim ikinci gebeliğim bu ama ilk gebeliğimde doğurcağım gece olmuştum öncesinde olmamıştım
es-es1 Gllpkr yoo elbiseye gerek yok tam pantolonu mu bile çıkarttırmadı bana tek bacak çıkardım o kadar 😬
Cicilibicili Gllpkr çatala çıkıyosun elbise daha rahat olur. Ben pantolon giymiştim çıkarmıştım o yüzden
Tcrblianne Gllpkr ilk gebeliğimde normal sedyede bakmıştı şimdi ikinci gebeliğim 37+4 olduk çatı muayenesi olmadım bende pantolon giymiştim tam çıkartmamıştı doktor
Gllpkr Yeni474747 ben yarın olunca sizede haber veririm , 😂 çok korkuyorum tabi orası ayrı nasıl olcak napçam
Gokceeeee-_ Gllpkr En merak ettiğim konu nasıl yapılıyor çok merak ediyorum ve biraz tereddütlerim var
Gllpkr Gokceeeee-_ nasıl yapıldığını biliyorum ben ikinci doğumum bu ama ilk doğumumda evde suyum gelmişti apar topar hastaneye gitmiştim gece 3 te ebe bakmıştı çatala çıkmıştım doğum hanede ama şimdi doktor kendi bakıcak öncesindede söyledi tedirginliğim ondan
Gull_94 Gllpkr farktmez bence ben hep tayt gıyıyorm oyle gıdıyorm soyunmak ıcın kabın var zaten orda cıkarıyorm oyle uzanıyorm vajınal kontrl yapılacgnda
Minigim20 Yaman02 37 haftalık olduk canım benim biraz zor oldu çünkü normalde de aci esigim çok düşüktür etkilendim yani biraz ama seninetkilemek istemem belki sen soğukkanlı davranırsin kolay geçer
ysfali06 Gllpkr doktora göre değişiyor sanırım bana tamamen soyun altta birşey kalmasın dedi. Ama elbise de giyinsem altta tayt olacak yine giy çıkar iş çıkacak en iyisi normalde nasılsa öyle gitmek ben öyle yapıyorum 🤷♀️