Pelin__1 Bu haftadan beri alt karın bölgemde baskı hissediyorum. Yatarken yok ama eğilip kalkarken ağrı oluyor. Özellikle sola doğru daha fazla hissediyorum bu ağrıyı. Kramp tarzı bir şey. Var mı aynı şeyi yaşayan merak ediyorum
Sonay-34 Pelin__1 artık artarak devam edecek :() normal maaalesf. Bebek büyüdükçe Rahime baskı yapıyor ondanmış
irorkay Pelin__1 şu an aynı sorunu yaşıyorum bir de alttan bıçak saplanır gibi oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ bugün gittim her şey iyi ama korkuyor insan yine de
Dilek0809 Pelin__1 canım o hissi biliyorum anlatması zor ama yoğun bir baskı doluluk hissi benim de öyleydi doktoruma gittim bebeğim kafasını rahim ağzına dayamıştı iki üç gün sonra detaylı için gittiğimde dönmüştü baskı azaldı ama az da olsa devam ediyor doktorum normal dedi artık bebek büyüyor belki sizin minnoş da başını koymuştur oraya 🥰
Pelin__1 Sonay-34 daha da mı artacak 🥺 Bugün sağlık ocağına gitmiştim kalp atışını dinledik iyi gayet dedi ebe. O heyecanla bunu sormayı unutmuştum 😃 Sürekli ve şiddetli olmadıkça problem yok diyorlar galiba
Pelin__1 babyandmommy değişik bir his doluluk hissediyo insan böyle eğilip kalkarken o da ağrı yapıyo… Magnezyuma başlayacağım kramplar için
babyandmommy Pelin__1 bende de karın ağrısı ve kramplar var ara ara, 30undaydı randevum yarın gidicem bende
Samyelisrvn Bende de aynı durum var 2 gün önce kontrol için gittiğimde doktorum normal olduğunu söyledi 🌸
Bus46 Bende 18+4 bı gün önce uykudaykej bir sancı girdi kasıklarıma çok agriliydi biraz dolandım yürüdüm ovaladim geçti sonra dediğin gibi ayağa kalkınca çok yürüyünce ağrı oluyo
Pelin__1 Bus46 evet ya bir de kan ilacı içiyorum o da çok fena gaz kramp yapıyor valla neyin sebep olduğunu anlamıyorum hiç😃
Pelin__1 irorkay evet bıçak saplanması da oluyor ara ara. Ama bu eğilip kalkarken yaşadığım çok sinie bozucu sanki 😒
Pelin__1 Dilek0809 evet aynen tarif ettiğiniz gibi oluyor hatta belimin ve sırtımın sol tarafına da kramp giriyor zaman zaman… Bebişler iyi olsun da katlanırız 😊
irorkay Dilek0809 yaa ben bugün gittim başı aşağıda dedi ama rahim ağzın kapalı dedi nasıl korktum nrkmal sanırım bu durum 🤦🏼♀️ ağrı da ondan oluyor herhalde
SU1234 arkadaşlar bende 16+ 4 haftalığım bende de adet ağrısı gibi ağırlar oluyor iki gündür lavaboya giderken sanki bi baskı varmış gibi hissediyorum sizde de var mı