Herkese sağlıklı günler, daha önce de bir konu açmıştım. 4 Mart’ta Ovitrelle çatlatma iğnesi oldum, 19 Mart Beta Hcg değeri 93,76 çıktı bugün test tekrarlandı 348,3 çıktı bu değerler sağlıklı bir ilerlemeye işaret ediyor mu? Ve muhtemelen şuan kaç haftalık? Doktorla sonucu paylaştığımda sadece güzel dedi ve pazartesi gel dedi. İnsanın kafasında bir sürü soru oluşuyor haliyle :/