Arkadaşlar ben devlete gidiyorum doktor bana 11 ile 13 haftada ikili taraman var mutlaka yaptırmalsıın dedi , gittiğim hastanede yapılmıyormuş . Şimdi bende araştırıyorum istanbul avrupa yakasında bakırköy sadi konukta oluyormuş randevu bakıyorum ama şöyle bi baktım perinotloji bölümü filan yazıyor ben kadın doğuma almayacakmyim randevumu kime almam lazım